Nieuws:

Zomervakantie planning 2020

Zoals iedereen weet, zijn ivm met het uitbreken van het Coronavirus er helaas een aantal schiet-zondagen uitgevallen. Afgelopen zondag was de eerste keer dat er weer geschoten kon worden, maar officieel zou dit ook gelijk de laatste dag geweest zijn vóór de zomervakantie.

Echter, we kunnen in de zomervakantie toch op een 3 extra dagen van de faciliteiten van de Koningsschutters gebruik maken.

Dit zijn de volgende dagen:Zondag 26 juli, 9 augustus, 23 augustus

Daarna volgen we weer gewoon de reguliere jaarplanning.
Dit betekent dat daarna de eerst volgende keer, zondag 30 augustus is.

Via Menu - Agenda is de complete jaarplanning zichtbaar.

Start 2019:

Januari

Nieuwe Penningmeester

Onlangs heeft Jan Born te kennen gegeven te willen stoppen met het penningmeesterschap.

Het stoppen heeft onder andere te maken met Jan z'n gezondheid en dat hij meer tijd wil hebben voor z'n familie.

Gelukkig hebben we Ronald v/d Ham bereid gevonden om het stokje van Jan over te nemen.

Bij deze bedanken we Jan voor het jaren lange werk dat hij voor de vereniging heeft gedaan, teven verwelkomen we Ronald als nieuwe bestuurder.

Start 2014:

Prijsuitreiking Competitie 2013

Ja het was eigenlijk al bekend wie de winnaars zouden worden, maar het was toch weer een oer gezellige happening. Meindert had zoals vanouds weer z'n stinkende best gedaan. Onder het genot van een Juppie en gehaktstaaf, verzorgt door Cor, werden de prijzen en de vaantjes in ontvangst genomen. Ja en daarna moesten de prijzen op hun beurt natuurlijk ook weer "Nat" gemaakt worden. Al met al weer een geslaagde schietdag.

Zondag 5 januari de eerste schietdag in 2014, met nieuwjaarsreceptie en prijsuitreiking voor de deelnemer aan de competitie 2013.

KNSA Certificering:

Ja in november was het zo ver, we kregen bezoek van een KNSA controleur voor de certificering. Als bestuur verwachte we eigenlijk geen grote problemen, want zoals jullie weten proberen we onze zaakjes wel altijd voor elkaar te hebben. Voor de certificering had de controleur een KNSA checklist die moest worden afgewerkt, maar nog voordat hij was uitgesproken lagen alle benodigde stukken al onder z'n neus. De checklist werd afgewerkt en nog geen half uurtje later was de zaak rond. Ja daar stond ons controleurtje wel even van te kijken, dat had hij elders nog niet meegemaakt! Al met al geeft dit wel aan dat wij als schuttersgroep toch wel goed bezig zijn. Tevens willen we alle leden bedanken die aan dit welslagen hebben meegewerkt.

Maak jouw eigen website met JouwWeb